Algemene Voorwaarden Schoonmaak-/Facilitair Bedrijf De-Ar Services
1. Toepasselijkheid
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle offertes, aanbiedingen en overeenkomsten van De-Ar Services (hierna “het bedrijf”). Door gebruik te maken van onze diensten gaat de opdrachtgever akkoord met deze voorwaarden.
2. Diensten
Het bedrijf biedt de volgende diensten aan:
- Schoonmaakdiensten voor woningen en bedrijven
- Onderhoudsdiensten
- Facilitaire ondersteuning (bijvoorbeeld receptiediensten, voorraadbeheer)
- Specialistische schoonmaak (bijvoorbeeld tapijtreiniging, glazenwassen)
3. Aanvraag en overeenkomst
3.1 Een aanvraag voor diensten kan schriftelijk, telefonisch of via onze website worden ingediend.
3.2 Na ontvangst van de aanvraag bevestigt het bedrijf de overeenkomst schriftelijk of per e-mail.
3.3 De overeenkomst komt tot stand op het moment dat de opdrachtgever de bevestiging ontvangt.
4. Verplichtingen van het bedrijf
4.1 Het bedrijf verplicht zich om de diensten naar beste inzicht en vermogen uit te voeren.
4.2 Het bedrijf zorgt voor gekwalificeerd personeel en draagt zorg voor de benodigde opleidingen en trainingen.
5. Verplichtingen van de opdrachtgever
5.1 De opdrachtgever is verantwoordelijk voor het aanleveren van correcte en volledige informatie die noodzakelijk is voor het verlenen van de diensten.
5.2 De opdrachtgever dient medewerking te verlenen aan de uitvoering van de diensten.
6. Tarieven en betaling
6.1 De tarieven voor de diensten worden voorafgaand aan de dienstverlening aan de opdrachtgever medegedeeld.
6.2 Betaling dient te geschieden binnen de afgesproken termijn na ontvangst van de factuur.
6.3 Bij niet-tijdige betaling is de opdrachtgever van rechtswege in verzuim en is het bedrijf gerechtigd om wettelijke rente in rekening te brengen.
7. Annulering en wijziging van afspraken
7.1 Afspraken kunnen tot 24 uur voor de geplande schoonmaak kosteloos worden geannuleerd of gewijzigd.
7.2 Bij annulering binnen 24 uur is het bedrijf gerechtigd om de volledige kosten in rekening te brengen.
8. Klachtenprocedure
8.1 Klachten over de geleverde diensten dienen zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na de uitvoering, schriftelijk te worden ingediend bij het bedrijf.
8.2 Het bedrijf zal de klacht zorgvuldig en binnen een redelijke termijn behandelen.
9. Aansprakelijkheid
9.1 Het bedrijf is aansprakelijk voor schade die voortvloeit uit een tekortkoming in de uitvoering van de overeenkomst, tenzij deze tekortkoming het gevolg is van overmacht.
9.2 De aansprakelijkheid van het bedrijf is in elk geval beperkt tot het bedrag dat in het desbetreffende geval door de aansprakelijkheidsverzekeraar wordt uitgekeerd.
10. Privacy
Het bedrijf gaat zorgvuldig om met de persoonsgegevens van opdrachtgevers en houdt zich aan de geldende privacywetgeving. Voor meer informatie verwijzen we naar ons privacybeleid.
11. Toepasselijk recht
Op deze algemene voorwaarden is Nederlands recht van toepassing. Geschillen zullen worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in Rotterdam .
Privacybeleid Schoonmaak-/Facilitair Bedrijf De-Ar Services
Inleiding
De-Ar Services (hierna “wij”, “ons” of “onze”) hecht veel waarde aan de bescherming van uw privacy. Dit privacybeleid legt uit welke persoonsgegevens we verzamelen, hoe we deze gebruiken, opslaan en beschermen, en welke rechten u heeft met betrekking tot uw gegevens.
1. Persoonsgegevens die we verzamelen
Wij verzamelen de volgende soorten persoonsgegevens:
- Identificatiegegevens (zoals naam, adres, geboortedatum)
- Contactgegevens (zoals telefoonnummer, e-mailadres)
- Gegevens met betrekking tot uw bedrijf (zoals bedrijfsnaam en -adres)
- Betalingsgegevens (zoals factuur- en bankgegevens)
- Gegevens over uw voorkeuren en verzoeken met betrekking tot onze diensten
2. Doeleinden van gegevensverwerking
Wij gebruiken uw persoonsgegevens voor de volgende doeleinden:
- Het verlenen van schoonmaak- en facilitaire diensten
- Communicatie met klanten en leveranciers
- Facturatie en administratieve doeleinden
- Voldoen aan wettelijke verplichtingen
3. Rechtsgrondslag voor verwerking
De verwerking van persoonsgegevens is gebaseerd op:
- Toestemming van de betrokkene
- Noodzakelijkheid voor de uitvoering van een overeenkomst
- Voldoen aan een wettelijke verplichting
4. Bewaartermijn
Persoonsgegevens worden niet langer bewaard dan noodzakelijk is voor de doeleinden waarvoor ze zijn verzameld, tenzij een langere bewaartermijn wettelijk verplicht is.
5. Delen van persoonsgegevens
Wij delen uw persoonsgegevens niet met derden, behalve in de volgende gevallen:
- Wanneer dit noodzakelijk is voor de uitvoering van onze diensten (bijvoorbeeld met onderaannemers)
- Wanneer wij hiertoe wettelijk verplicht zijn
- Met uw expliciete toestemming
6. Beveiliging van persoonsgegevens
Wij nemen passende technische en organisatorische maatregelen om uw persoonsgegevens te beschermen tegen verlies of onrechtmatige verwerking. Dit omvat onder andere encryptie, toegangscontroles en beveiligingstraining voor medewerkers.
7. Rechten van betrokkenen
U heeft de volgende rechten met betrekking tot uw persoonsgegevens:
- Recht op inzage in uw persoonsgegevens
- Recht op rectificatie van onjuiste gegevens
- Recht op verwijdering van gegevens (recht op vergetelheid)
- Recht op beperking van verwerking
- Recht op gegevensoverdraagbaarheid
- Recht om bezwaar te maken tegen verwerking
8. Contact
Voor vragen of verzoeken met betrekking tot dit privacybeleid kunt u contact met ons opnemen:
Denny Bahadoer
Directeur
Telefoonnummer: 06-42311251
Laan van Dada 91
3059 PR. Rotterdam
[E-mailadres]
9. Wijzigingen in het privacybeleid
Wij behouden ons het recht voor om dit privacybeleid te allen tijde te wijzigen. Wijzigingen worden op onze website gepubliceerd. We raden aan om dit beleid regelmatig te controleren.